wtorek, 13 września 2016

Różowy kwiat - Karasiowa gościnnie

Dziś po raz drugi mam przyjemność być Gościnną Projektantką w Craft Passion.

 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam bardzo delikatną kartkę w pastelowych kolorach, z wieloma udzieranymi warstwami, gdzie pod niektóre podłożyłam piękną serwetkę ażurową. I tym razem postanowiłam, że główną ozdobą mojej kartki będzie kwiat. Zrobiłam go z pięciu warstw papieru czerpanego i z pięciu z szyfonu, z największego wykrojnika Kwiaty nr1 duże oraz z dwóch warstw mniejszych kwiatków z papieru czerpanego i z dwóch z szyfonu z wykrojnika Kwiaty nr1. Na środek nakleiłam kolczyk w kolorach kartki. Z resztą oprócz tego kolczyka przykleiłam jeszcze trzy srebrne. Całości dopełniła wstążka, sznureczek i kryształki w kolorze kwiatka.










8 komentarzy:

  1. Fabulous Anna!! You make such beautiful cards, thank you for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful flower. What a stunning card. Love all the embellishments. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    OdpowiedzUsuń
  3. This card is gorgeous!! T love all the embellishments!!! Thanks for sharing with us at the Come and Get It Challenge! ~DT Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to połączenie kolorów i ten kwiat... cudny po prostu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :) I moje kolory ulubione!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow this is just stunning. Nice work. Love the colours <3 Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, piękny kwiat, dziękuję za udział w wyzwaniu CO :)

    OdpowiedzUsuń