poniedziałek, 26 października 2015

Ślubny exploding box - DT Altair Art

W sobotę w Związek Małżeński wstąpiła moja ukochana i jedyna zresztą siostrzenica, więc jej i jej obecnemu już mężowi,jako dodatek do prezentu, zrobiłam ten oto exploding box, równocześnie jako inspircję dla Altair Art :   











 











Ja akurat nie specjalizuję się w robieniu boxów, jest to dopiero mój drugi, jaki w ogóle zrobiłam, ale na taką okazję nie mogłam się powstrzymać jednak :) . 

W zasadzie to w większości zrobiłam go z papieru AltairArt - Foggy Dew - Springtime/Invisible loveale i papieru innego producenta, użyłam również Exploding Box 10 cm - baza

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i z klasą. A ten torcik w środku super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous :-) Love the flowers !!
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    Good luck :-)

    Hugs, Astrid DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny Aniu - i torcik i kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely gorgous love the cake and beautiful flowers and pearls----Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdpowiedzUsuń