czwartek, 5 czerwca 2014

Identyfikator na Zlot gotowy :)

Zlocie przybywaj, mam już swój identyfikator !!!! Może jest on i za różowy jak na tak postawną osobę jak ja, ale pierwszy raz w życiu będę paradowała z różem w roli głównej i to mnie cieszy.

Może nad tym identyfikatorem i dużo się też nie napracowałam , bo wykorzystałam gotowe tagi ( dwa, jeden  przykleiłam na drugi, żeby podstawa była sztywniejsza ), no i wkońcu wykorzystałam jedną część wykrojnika motylkowego Marianne Design, który nie tak dawno wygrałam :),  ale zrobiłam pierwszy swój włany :) .

Tak więc trzymajcie za mnie kciuki, żeby zdrowie dopisało, bo tyle godzin w w gorącym pomieszczeniu nie jest dla mnie wskazane, ale jestem dobrej myśli :) :) :) . Będą przecież i spotkania i warsztaty więc się bardzo pozytywnie od dawna nastrajam :) :) :) .

A oto i on, różowy ....


Listki z papieru czerpanego z Namaste i  małe róże, różowe , sznurek woskowany - dziecięcy róż i cieniowane mini róże, antyczny błękit z Lemoncraft , napis od  Agnes B. Digi-Stamp :) .


Mój zlotowy identyfikator posyłam na wyzwania :

Diabelski Młyn Wyzwanie tematyczne - Warstwowo

613 Avenue Create Challenge #74 Anything Goes
The Sisterhood of Crafters Tag...You're It - TOP 3
Sentimental Sundays #209: Make It Fab-ric!- tulle




















Na koniec trochę o moich ostatnich sukcesach, które mnie ostatnio bardzo zaskoczyły, bo trochę ich i rzeczywiście było. I tak moja podłużna kartka dla mamy, pierwszy raz się tak stało, że posyłając na wyzwania ta kartka w każdym  z nich odniosła sukces, sama w to nie mogę uwierzyć , wcześniej pisałam o jednym, a teraz kolejne :  TOP 3 Card and Scrap, TOP 3 Bearly-Mine  , TOP 1 Magiczna Kartka  i TOP 5 Aud Sentiments Challenge , ale również  lift Klaudii Kszp. dostał :  Wyróżnienie Craft Fun  i  TOP 5 Craft Szafa  , zaś karteczka dla mamy wg.mapki wygrała wyzwanie w  Goscrap , a urodzinowa kartka wg.mapki z cudnym kwiatem została wybrana jednocześnie w jednym wyzwaniu jako Winner  i TOP 3 w Allsorts . Nie muszę chyba mówic jaka jestem szczęśliwa  z tego powodu, z tych wszystkich wyróżnień , tym bardziej , że część z nich osiąnęłam już na polskim gruncie :) :) :) . DZIEKUJĘ BARDZO !!!!


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

17 komentarzy:

  1. OMGoodness.....what a gorgeous tag!!! Love every beautiful detail, it is amazing!! Thank you for joining us this week at "The Sisterhood" for our "Tag You're It" challenge!!
    Diane TSH DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely GORGEOUS Anna! LOVE all the beautiful elements ... so creative! We look forward to having you share your creations with us as a Step Sister here at The Sisterhood next week! Beautifully created! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘TAG YOU’RE IT’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Darlene :) . I just finished the card today. I'm working on the photos, which I will send to you momentarily :) :)

      Usuń
  3. Beautiful tag. Love your choice of papers and embellishments. Thanks for playing along with the Sisterhood of Crafter's "Tag-You're It!' challenge. Please join us again soon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny identyfikator :)teraz na pewno Cie znajdę na zlocie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is too pretty!! Love the delicate nature of the embellishments and the gorgeous colours! Thank you for joining the Sentimental Sundays Challenge, hope to see you again very soon.

    Victoria DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, so beatiful work, my compliments:)
    New follower for your blog:)
    Hugs
    Marinela

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Na pewno się wyróżniłaś tym identyfikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękny! genialny jest po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super
    pełno warstw
    i miałam okazję zobaczyć na zywo :)
    dziekuję za zabawę w Diabelskim Młynie
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń