czwartek, 12 września 2013

Ponownie kartka z tagiem

Jak powiedziałam tak zrobiłam , czyli drugą kartkę z tagiem . Tym razem jest w bardziej zdecydowanych kolorach , czyli w różu i fiolecie :) . I powiem szczerze , nie wiem , która mi się bardziej podoba :) , dla przypomnienia pierwsza wygląda tak .

Ta jest nieco bardziej poszarpana ,  ale generalnie trzymałam się tego samego rozmieszczenia taga , kwiatów i sentencji . Bo tak mi po prostu najbardziej pasowało ,  przy użyciu tak dużego taga .





A to przepiękna paleta barw  , którą się zasugerowałam w swojej pracy  z Daring Cardmarkers




Różowo - fioletową karteczkę posyłam na wyzwania :

Silesian Craft Kartka Szarpana

The Perfect Sentiment

Card & Scrap 

Totally Gorjuss

Cute Card Thursday 

Sister Act Card Challenge

Paper Crafting Journey kwiaty

Card Mania Challenge

Just B Creative Crazy 

A także na Rapakivi FanBoard #3 , z ich sklepu są wszystkie kwiatki na tej kartce
































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


7 komentarzy:

  1. Jedna piekniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card and your stuff..

    Hugs
    Kim

    Please if you have much time visit my new site DigiDarlaDisigns.com

    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  3. Really pretty creation, love the layers & colours you have used!

    Thank you for sharing with us at The Perfect Sentiment this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Really beautiful

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie poszarpana. Super dobór odcieni fioletu! Szczegółowo dopracowana - rewelacja. Dziękuję za udział wyzwaniu The Perfect Sentiments!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. A lovely card, wonderful embellishments. Thanks for sharing with us at The Perfect Sentiment this week.
    Hugs,
    Sandy

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice card... Love the colors.....HUGS..SK :) - The Perfect Sentiment DT

    OdpowiedzUsuń