środa, 18 września 2013

Monochromatycznie wg mapki

Kupiona na ciuchach sukienka ma tyle cudownych materiałowych kwiatów , że postanowiłam jeden użyć do tej kartki . Mam nadzieję , że dobrze wygląda , mnie w każdym bądź razie tak właśnie w duszy zagrało :) .






Robiona jest wg mapki Piątku 13



Karteczkę z kwiatuchem posyłam na wyzwania :

Piątek 13 # 5

Sister Act Card Challenge

Just B Creative Crazy

DL.ART Enjoy the Journey 

Paper Crafting Journey






















Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



8 komentarzy:

  1. Aniu, pieknie Ci w duszy zagrało :D Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci wyszło :) Ty to znajdziesz perełki nawet w śmietniku i cuda z nich zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!!! a kwiatek jest niesamowity, cudowny, jej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karka a kwiat rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za te miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this. The flower you have used is stunning, I can't figure out if you made it from fabric or it was removed from a dress. Either way it is a beautiful card and I envy you being able to create it. Thank you so much for joining us at PCJ for our Flowers challenge Karen P, Paper Crafting Journey DT http://stampinginpink.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Karen , this flower was remowed from a dress :) .

      Usuń
    2. Thank you Karen , this flower was remowed from a dress :) .

      Usuń