niedziela, 1 września 2013

Home Sweet Home


Koleżanka podsunęła mi pomysł , żeby zrobić coś w prezencie na parapetówkę . Jedynie co mi przyszło w tym  momencie  do głowy , to to , że najbardziej by tu pasował napis Home Sweet Home , no nie wiem , jeśli macie jednak pomysły na inny , chętnie o tym poczytam :) .

Ale zacznę od tego , że tą kartkę mordowałam od tygodnia , a może i dłużej nawet . To  znaczy papier był wycięty i zszyty , jeszcze jak moja Ewcia była u mnie , ale długo leżakował i czekał na wenę . I już się wydawało , że przyszła , w efekcie czego jednak przykleiłam tylko białe listki i serwetkę na kostki . Przymierzałam się to z tymi kwiatami , to  z tamtymi i tyle po wenie zostało , bo żadnego bukietu ułożyć nie mogłam :( . Aż w końcu dwa wyzwania dały mi kopa i od razu złapałam za różę i sznurek ,  reszta już jakoś sama błyskawicznie wyszła :) .









Parapetówkową karteczkę posyłam na wyzwania :

Diabelski Młyn

123 Scrapuj Ty

Delicious Doodles 

Just B Creative Crazy

Eclectic Ellapu

Card & Scrap 

Sister Act Card Challenge

Paper Crafting Journey

Paper Creators Crafts

Oraz do Rapakivi na FanBoard#3 z bukietem pięknych kwiatów ze sklepu Rapakivi 





























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

16 komentarzy:

  1. Jest piękna. Ja chyba muszę się do Ciebie wybrać na lekcje kompozycji. Urzeka mnie bardzo Twój sposób układania tego wszystkiego. Przesyłka do Ciebie poleciała, jak dojdzie to daj proszę znać. Ale zła jestem sama na siebie bo zapomniałam Ci w końcu włożyć tych babeczek! No przepraszam Cię bardzo. Zostały wraz z liścikiem na biurku :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola , dziekuję Ci serdecznie za miłe słowa , ale nie przesadzaj proszę , pamiętaj , ze ja dopiero wszystkiego się uczę . Może faktycznie powinnyśmy się spotkać , bo jak ja sobie dam radę z tymi kwiatkami od Ciebie , dla mnie to czarna magia jeszcze :) . Babeczkami się nie przejmuj , dziękuję serdecznie za dobre serducho !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , czemu mi się ciągle myli i nie odpowiadam w odpowiedziach ,hahahaah .

      Usuń
    2. Kwiatki to żadna filozofia, weźmiesz wykałaczkję (choć ja skręcam w palcach, bo na patyczku nie umiem) i od tego zewnętrznego końca zwijasz w rulonik, potem puszczasz lużno i kształtujesz sobie różyczkę. Podklejasz klejem. KOniec :)

      Usuń
  3. Ola to ja staję zaraz za Tobą w kolejce na te lekcje :) a ten swetrowy papier jest bombowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing with us at Sister Act this week!
    Hugs~
    Trisha-DT Member

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely tag. Thank you for joining us at Eclectic Ellapu this week.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wauw!! This is so beautiful!

    Thank you so much for joining us at Card and Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna , skomponowana z niezwykła starannością kartka!
    Dziękuję za udział w poplątanym wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome job. Love the flowers and the distressing. Thanks for linking up at September's Just Because Linky Party!!!

    Be blessed, Beckie
    Just B Creative Crazy Blog
    Sparkly Sweet Craft Notions Blog
    Sparkly Sweet Craft Notions Store

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely card.
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    OdpowiedzUsuń
  11. This is such a pretty card, fabulous design and wonderful flowers. Thanks for joining us at the PCJ challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Great card with beautiful colours and flowers! Thank you for joining us at Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  13. This is lovely. The stitching, the distressed edges, and the gorgeous flowers and butterflies combine beautifully. Thanks for joining our It's Sentimental challenge at Eclectic Ellapu. I hope we see you again soon.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca! Cudne kolory i tyle detali. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Crafting Journey.
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń