piątek, 2 sierpnia 2013

Słodki róż i fiolecik dla dziewczynki

Kiedy wróciłam z tych sentymentalnych wojaży wpadłam ,w chwilowy co prawda, ale zawsze , wir karteczkowy . A tę kartkę ułożyłam sobie w głowie od razu, kiedy zobaczyłam  goscrapową mapkę . Nie wiem , czy wspomniałam kiedyś , że ja generalnie nie używam różu tak na co dzień , ale od warsztatów bejtramowych uwielbiam go  komponować w moich pracach , o ile oczywiście jest to możliwe . Dlatego ta kartka jest na poprawę mojego samopoczucia , czyli  słodka i różowo - fioletowa . Oczywiście przeznaczona wiadomo dla kogo , dla słodziaka malusiego , dla dziewczynki :) .






Różowo - fiolecikową karteczkę posyłam na wyzwania :

Goscrap Wyzwanie Mapkowo - kartkowo #8




A Gem of Challenge

Hanna and Friends

Cute Card Thursday

Crafts & Me Challenge

Paper Crafting Journey

Eclectic Ellapu

C.R.A.F.T Challenge

Ruby's Rainbow Challenge

The Cupboard Trilogy

Oraz tradycyjnie na Twórczy Weekend 87

























Chciałam się pochwalić , bo jest czym , że udało mi się wygrać wyzwanie świąteczne w Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra - in July  . Do tej pory otrzymałam wyróżnienia , czyli albo byłam druga albo wygrałam  z inną osobą , do spółki . Więc moja radość tym bardziej jest ogromna , że to pierwszy raz sama  :) .




W zasadzie , to ja dzięki wszelakim wyzwaniom zaczęłam tak naprawdę kartki robić .

Dziś jednak sobie pomyślałam , że za bardzo się przez to rozleniwiłam krzyżykowo . Ale tak naprawdę to nie mam dobrego miejsca dla siebie do wyszywania , wszędzie ciemno , oczy już nie te , chociaż jeszcze nie ma co  narzekać ;) . Po prostu potrzebny mi wygodny fotel przy oknie . Ma ktoś może takowy na zbyciu ???  :):):)



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



12 komentarzy:

  1. Gorgeous baby creation lovely design.

    Thanks for sharing with us on our Charming chall theme at AGOAC this wk.

    smiles Christine x

    OdpowiedzUsuń
  2. acha zapomniałam dopisać że karteczka piękna... chociaż ja też za różem nie przepadam to podobuje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely creation, thank you for joining us at CRAFT Challenge. Don't forget to check back on Thursday to see if you have won or if you have been chosen in our Top3. Also don't miss out on challenges and freebies on my digistamp blog.

    Jo

    OdpowiedzUsuń
  4. this is so adorable and cute!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, podoba mi sie ten wózeczkowy motyw, muszę sobie sprawić taki wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka choć ja również nie przepadam za różem :))
    Serdecznie gratuluję wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous baby card love the pram die-cut,tag and gorgeous bowthanks for joining us at C.R.A.F.T.this week
    Carol GDT(Aug)x-

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i taka delikatna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Crafting Journey!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie, podobają mi się te "nie dziecięce" motywy - jak spinacz, geometria - świetnie zdobią!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely card, thanks for joining in with our challenge over at The Cupboard Trilogy Challenge Blog

    Stella xx

    TCT DT

    OdpowiedzUsuń